İzmir, Aydın, Manisa ve Bolu başta olmak üzere Türkiye'nin birçok bölgesindeki orman yangınları devam ederken İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan açıklama geldi. Bakan Yerlikaya toplam 11 kişinin gözaltına alındığını belirtirken, bunlardan 5'i tutuklandı.
Türkiye'nin dört bir yanında devam eden orman yangınlarına ilişkin İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan yeni bir açıklama geldi.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülke genelinde; 15-17 Ağustos 2024 tarihleri arasında toplam 19 orman yangını meydana gelmiştir. Orman yangınına sebebiyet verdiğinden şüphelenilen; İzmir'in Tire ilçesinde 3 şahıs, Ödemiş ilçesinde 2 şahıs, Bayındır ilçesinde 1 şahıs ve Karşıyaka ilçesinde 1 şahıs olmak üzere toplam 7 şahıs gözaltına alınmıştır." dedi. Tire ilçesinde dün çıkan orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan 3 kişi tutuklandı.
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Konya Haber ve Konya Gündem İçin Güvenilir Adresiniz
5769 kez okundu
3
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
3078 kez okundu
4
Sosyox, Sosyal Medyada Büyümenin Güvenilir Adresi Olarak Öne Çıkıyor
1662 kez okundu
5
Aradığınız Tüm AÖF Sınav Soruları ve Canlı Açıköğretim Forumu Burada
1183 kez okundu