
Süper Lig’in 11’inci haftasında Fenerbahçe’ye 3-2 mağlup olan Trabzonspor’da Okay Yokuşlu açıklamalarda bulundu.
“HAKEMİMİZİN CANI SAĞ OLSUN”
Karşılaşmayı değerlendiren Okay Yokuşlu, “Bu şekilde yenilmek çok üzücü. Hayal kırıklığı. Basit goller yedik. Öne geçmemize rağmen maçı galip bitirebilirdik. Çok üzgünüz. İyi mücadele ettik aslında” dedi.
İptal edilen golüne dikkat çeken Okay Yokuşlu, “Maçı kazanmak için çok fırsatımız vardı. Benim golüm var. Onun gol olduğunu düşünüyorum. Canı sağ olsun hakemimizin. Onun da işi kolay değildi. Canı sağ olsun” şeklinde konuştu.
Seçil Selen Balık
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1131 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
754 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
752 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
749 kez okundu
5
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
732 kez okundu