
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda eşleştiği İskoçya temsilcisi Rangers ile 23,5 yıl sonra yeniden karşı karşıya gelecek.
Sarı-lacivertli ekip ile İskoçya’nın köklü takımlarından Rangers, Avrupa kupalarında ikinci kez eşleşti. İki takım, 2001-2002 sezonunda UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu’nda kozlarını paylaştı.
İskoçya’nın Glasgow kentinde 8 Ağustos 2001’de oynanan ilk maç, golsüz beraberlikle tamamlandı. Fenerbahçe, 22 Ağustos 2001’de Kadıköy’deki rövanş karşılaşmasını Haim Revivo ve Serhat Akın’ın golleriyle 2-1 kazanarak “Devler Ligi”nde grup aşamasına yükselmişti.
Jose Mourinho yönetimindeki sarı-lacivertliler, 23,5 sene sonra karşılaşacağı Rangers’ı yine eleyerek UEFA Avrupa Ligi’nde adını çeyrek finale yazdırmaya çalışacak.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()



Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1130 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
754 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
752 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
5
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
732 kez okundu